Eilisaamuna olin jotenkin niin kiukkuinen. Minua ärsytti kaikki perheen tekemät asiat, ja aivan erityisesti tekemättömät asiat. Onneksi olin sopinut lenkkitreffit ystävän kanssa. Kävimme myös shoppailemassa, ihanassa maatilapuodissa ja suoramyynnissä sekä pienellä kirpparilla. Sieltä löysin kuvan tarjottimen, missä on maailman suloisimpia metsämansikoita. Siunattu vanha ystävyys! Palatessani kotiin pahantuulisuus oli hävinnyt maailman tuuliin. Anoppi ja miehen mamma puolisoineen tulivat syömään ja viihtyivät pitkään. Mamma oli hyvävointinen ja kertoi juttuja Tyssa-tädistä, joka oli aika pakkaus. Vieraiden lähdettyä aloitimme perheen voimin syksyn leffateeman; Harry Potterit järjestyksessä. Onnellinen päivä!
Yesterday morning I was so irritated. Anything my family did, especially did not do, irritated me. I'm glad I had planned a nice morning walk with my friend. We did some shopping too, went to a a tiny farm shop and a flea market. I found this cute little tray with wild strawberries in it, just love it! When I got back home, the black cloud above my head was gone. Blessed are old friends! My mother-in-law and my husbands grandma with her husband came for late lunch and stayed long. Grandma was feeling well and told a lots of stories about aunt Tysse. She was quite something for an aunt of the beginning of the last century. After they left, we started the movie theme nights of this fall: Harry Potter! What a happy day!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti