Fredrika Johnsoni elämä
torstai 22. marraskuuta 2012
A great morning
En uskalla vielä laskea jäljellä olevien vapaiden aamujen määrää, vaan yritän vain nauttia niistä. Vein typyn kouluun ja jäin kaupunkiin aamulenkille. Jätin auton Porthaninkadulle ja juoksin sieltä jokirantaa pitkin mutterikioskille saakka, sitten sieltä Linnankatua takaisin. Kirjastoon oli pakko poiketa, se on suosikkikirjastoni ever. Nämä kuvat ovat vanhoja, kuten puiden lehdistä voi päätellä. Kuvat on otettu vanhan osion suunnasta, mutta uusi puoli on minusta vieläkin kauniimpi. Hyvä aamu.
I´m trying not to count how many peaceful mornings I have left before going back to work, but to try enjoy of them. This morning I took my step-daughter to school in town and stayed for a morning run. Turku is the most beautiful place for running or walking by the river. On my way back I had to step in to my favourite library in the whole world. The photos are taken earlier, not this morning, and you can see the old part of the building. The modern part is my favourite, you can see the bits of it behind the trees. This was a good morning I must say.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti